Тенденцията „Bleasure“ или как да се открои следващото ни събитие

bleisure

Всички, които се занимават с организирането на мероприятия сме изправени ежедневно пред предизвикателството “как да се откроим от конкуренцията” и “какво повече да предложим, за да впечатлим нашите клиенти”.

Затова ви представяме накратко една от най-новите тенденции в световен мащаб при организирането на събития.

Свикнали сме бизнес срещите, конференциите, семинарите и обученията да преминават по сходен еднотипен начин, който като формат с времето става все по-скучен на гостите на подобни мероприятия. Това води до спад в интереса към даденото събитие и цялостен неуспех, тъй като повечето гости са били на многократно подобни конференции и поредната такава не е оставила никакъв специален спомен у тях.

Сещате ли се кое е това, което липсва и води до този резултат? Забавлението!

Световните проучвания в бранша посочват като утвърждаваща се тенденция така наречения bleasure (или bleisure) или смесването на бизнес и удоволствие (business & pleaseure, business & leisure). Специалистите доказват, че рейтингът на дадено събитие, както и популярността и броя на присъстващите е значително по-голям, когато поканените имат възможност да доведат партньор или семейството си или когато за осигурени моменти на забавление по време на бизнес деня. Какво можем да предложим? Много популярни са кратки йога класове или леки упражнения по време на кафе паузите, организирането на винена дегустация по време на обяд, джогинг маратон преди бизнес сесиите, уроци по традиционни танци, бърз готварски клас представящ традиционно ястие и т.н…

office yoga

Случвало ли ви се е да присъствате на мероприятие в чужбина, да прекарате пълни 2-3 дни в дадения град и накрая да осъзнаете, че не сте видяли нищо друго освен летището, хотела и конферентната зала? Пътуващите по бизнес в наши дни имат изключително натоварено ежедневие и много сбита програма. Ако организаторите на събитието включат един кратък тур на града или организирана разходка до някоя забележителност, тогава ще да си тръгнете със спомени и преживяване от този град.

Подобни практики не само са страхотен начин за дестинацията да се презентира, но и карат гостите да посещават отново дадено събитие и да го очакват с нетърпение, тъй като то е оставило някакъв спомен у тях и знаят, че ще обогатят бизнес знанията си, но и ще се забавляват.

wine-tasting